Nowy model ma najjaśniejszy na świecie obiektyw (F1.4) spośród aparatów kompaktowych Samsung Electronics Co., Ltd, światowy lider w dziedzinie technologii mediów cyfrowych i konwergencji cyfrowej, poinformowa�
Dwa lata temu Sylwester Szmyd przeznaczył na aukcję dla Fundacji Paraolmpijskiej NIEPOKONANI wyjątkowy dar - różową koszulkę zwycięzcy Giro d'Italia Ivana Basso. Także i tym razem Fundacja Paraolimpijska przygotowała coś w
Użytkownicy wybranych urządzeń firmy Samsung będą mieli wyjątkową możliwość obejrzenia transmisji z Letnich Igrzysk XXX Olimpiady w Londynie za pomocą interaktywnej aplikacji londyn2012.tvp.pl. Dzięki niej można będzie ob
Niemal 40 tys. dzieci dowiedziało się, czym jest energia elektryczna oraz jak bezpiecznie należy z niej korzystać podczas drugiej już edycji edukacyjnego projektu "Planeta Energii", który właśnie dobiegł końca. Konkurs, organ
Spośród ponad 750 wniosków nadesłanych do konkursu wyłoniono 50 zwycięskich miejscowości, w których powstaną nowoczesne, multimedialne Pracownie Orange. Dzięki nim społeczności lokalne zyskają wyjątkowe miejsce sprzyjają
Strefa Kibica to miejsce dla wszystkich fanów piłki nożnej, którzy mimo braku biletów na stadion, chcą wspólnie przeżyć ogrom emocji towarzyszący UEFA EURO 2012. Szacuje się, że poznańską strefę k
Podsumowanie ponadrocznej współpracy na rzecz rozwoju nauki i innowacjiW sobotę, 5 listopada br., mija rok od Wielkiego Wybuchu – plenerowego widowiska inaugurującego otwarcie nowoczesnego Centrum Nauki Kopernik w Wars
Imago Public Relations we współpracy z Gazetą Wyborczą w Katowicach i przy współudziale Ingmara Villqista, jednego z najlepszych polskich dramatopisarzy, organizuje drugą edycję konkursu na jednoaktówkę po śląsku.- ?Śląs
Warszawa, 12 listopada 2012 r. ? HP poinformowało o szczegółach współpracy z Universal Music Group, światowym liderem branży muzycznej. Partnerstwo, polegające na stworzeniu unikalnej platformy HP Connected Music, oferującej w
Biuro Podróży Sky Club, organizator imprez turystycznych dla marek Sky Club i Triada, podsumowało miniony 2011 rok pod względem popularności kierunków wyjazdów turystycznych. Zimą Klienci Triady najliczniej wy