Startuje TestMeToo ? wersja 2.0

TestMeToo? pierwszy na świecie organiczny generator treści działający w myśl filozofii engagement seeding ogłasza start nowej wersji systemu ? 2.0.

TestMeToo? funkcjonuje na polskim rynku marketingowym od 2011 roku. Platforma stworzona przez Andrzeja Geryka, założyciela i CEO firmy zgromadziła już ponad 80 tysięcy świadomych konsumentów, którzy chętnie testują nowe produkty i usługi, a przede wszystkim ? dzięki innowacyjnym narzędziom online ? dzielą się opiniami z najbliższym otoczeniem używając mediów społecznościowych takich jak Twitter, Facebook oraz forów internetowych i maili.

?Po kilkunastomiesięcznej fazie rozwoju i modyfikacji znacząco rozwinęliśmy mechanizmy wspomagające dzielenie się opiniami, kładąc szczególny nacisk na architekturę treści i wprowadzenie mechanizmów grywalizacyjnych przy wyznaczaniu zadań dla członków społeczności zapraszanych do kolejnych projektów ? powiedział Marek Gawdzik, Chief Marketing Officer TestMeToo?. ?Ponadto wypracowaliśmy zaawansowane schematy selekcji użytkowników pozwalające na idealne połączenie ich z produktami na temat których posiadają znaczącą wiedzę i chcą być ich testerami.?? dodaje Gawdzik.

?Nowa odsłona TestMeToo? to nie tylko setki godzin pracy doświadczonego zespołu programistów, psychologów behawioralnych, marketerów i ekspertów od komunikacji ale także ekspertów od testów produktowych oraz logistyków?? komentuje Andrzej Geryk, CEO TestMeToo?. ?Dzisiaj, wraz ze startem nowej odsłony systemu jesteśmy gotowi podjąć najcięższe wyzwania zarówno produktowe jak i usługowe ? na przykład testy w segmencie automotive ? gwarantując przy tym sprawny seeding zaangażowania, setki opinii pochodzących z prawdziwych, rzetelnych testów i dotarcie bezpośrednie na dotąd niespotykanym poziomie?.

Kilka miesięcy temu TestMeToo? przeprowadziło również projekty komercyjne dla uznanych polskich i światowych firm takich jak między innymi: Tan-Viet, Procter&Gamble, L?Oréal, Dr Irena Eris, ZPC Bałtyk, RUCH S.A.

?Wyniki pierwszych projektów są w stu procentach zgodne z naszymi założeniami. Przy wysyłce ok. 1000 produktów, udało się wygenerować średnio ok. 980 opinii, z czego 87% miało ton pozytywny, a finalnie przekaz trafiał do 50 000 osób z grona znajomych osób biorących udział w teście. Obserwując wyniki, cały czas pracujemy nad kolejnymi modyfikacjami narzędzi seedingowych i mechanizmów grywalizacyjnych? ? dodaje Jacek Pawlak, Chief Communications Officer TestMeToo?.

W trakcie prac nad systemem zespół TestMeToo? opracował dwie zupełnie nowe definicje pojęć marketingowych, które mają znaczącą szansę przejść do historii komunikacji. Pierwszą z nich jest engagement seeding, drugą organic content generator. Dzięki nim możliwe jest pełne wykorzystanie zjawiska crowdsourcingu opinii.

 

 


dostarczył infoWire.pl
Źródło TestMeToo. Dostarczył
Authors
Top