Game Industry Trends 2012 (www.git2012.pl) to druga edycja konferencji zrealizowanej z sukcesem przez NoNoobs.pl S.A. w listopadzie 2011 dotyczącej biznesu growego w Polsce i na świecie. Tym razem już 17-18 września w War
Każdy kibic to dwunasty zawodnik, dzięki któremu drużyna możne wygrać mecz. Kibice są tak samo ważni jak piłkarze, a czasem ważniejsi. Czy w Polsce potrafimy kibicować z klasą? To bardzo ważne pytanie, szczeg&o
Najnowsza propozycja touroperatora składa się z trzech katalogów, dwóch z oferta wczasową i jednego z propozycjami objazdowymi. Liczbowo wygląda to imponująco – łącznie prawie 900 stron, 160 programów
Zamiast kibicowania – spotkanie z literaturą lub wyjazd w góry. Ci, którzy nie zarazili się entuzjazmem, jaki towarzyszy tegorocznym Mistrzostwom Europy w piłce nożnej, szukają innych opcji na spędzenie tego c
Wakacje to czas, kiedy w Polsce głośno rozbrzmiewają szanty – odbywają się dziesiątki festiwali przy dźwiękach żeglarskich pieśni. Ludzie morza świętują, a my z nimi, wspólnie śpiewając szanty, ale i pr&oacu
Wydarzenie bez precedensu w polskim świecie mediów fotograficznych! W nowym plebiscycie STAR użytkownicy będą mogli wybrać najlepszy sprzęt fotograficzny dostępny na rodzimym rynku foto. Zobacz na kogo możesz oddać swój g�
NuPlays i warszawski Klub Muzyczny Progresja łączą siły, aby dać szansę młodym zespołom. Już w styczniu 2013 roku, pod nazwą ?Otwarte Wtorki?, wystartuje konkurs dla debiutantów i początkujących muzyków. Będzie to cztero
Czas na walentynkowy wieczór tylko we dwoje autorem artykułu jest Kamila NowakowskaWalentynki to wyjątkowe święto, które obchodzi większość z nas. Warto w tym dniu przygotować dla ukochanej osoby coś extra, coś specjalne
UniCredit i Bank Pekao S.A. we współpracy z Centrum Sztuki Współczesnej Znaki Czasu w Toruniu (CSW) w Polsce, pod patronatem Ambasady Włoskiej w Warszawie, przedstawiają drugą edycję wystawy Człowiek w Wielkim Mie�
NoNoobs.pl S.A. organizuje pierwszą w Polsce konferencję Social Enterprise, której głównym tematem będzie wykorzystanie przestrzeni socialowej przez firmy.Błyskawiczna ekspansja social mediów oraz narzędzi na nich opartych sz