Elektroniczne punkty informacyjne na UEFA Euro 2012? na stacjach BP

Już za 18 dni tysiące kibiców wyruszą w podróż po Polsce, aby zobaczyć na żywo, jak ich drużyny radzą sobie na boiskach UEFA Euro 2012™. Dla tych, którzy wybiorą podróż samochodem, BP oraz Castrol, Oficjalny Sponsor UEFA Euro 2012™, przygotowały Infokioski, które pomogą im bezpiecznie i spokojnie dotrzeć na stadion, a także dostarczą najświeższe wiadomości z piłkarskich aren.

Infokioski to nowoczesne urządzenia, które staną na trzydziestu wybranych stacjach BP, głównie na trasach prowadzących do stadionów w Warszawie, Poznaniu, Gdańsku i Wrocławiu. Kibice znajdą w nich informacje m.in. o tym, jak dojechać na stadion, gdzie zaparkować oraz jak dotrzeć do Stref Kibica. W Infokiosku będzie też można poznać narzędzia Castrol, służące do analizy gry poszczególnych piłkarzy i całych drużyn. Dzięki Kalkulatorowi Castrol EDGE będzie można w drodze na mecz sprawdzić, jakie szanse na zwycięstwo w nim ma dana drużyna. Z kolei Castrol Index pokaże, który zawodnik jest na tyle silny, by zadecydować o sukcesie końcowym swojej reprezentacji. Aktualne notowania Kalkulatora i Indexu można też sprawdzać na bieżąco na www.castrolfan.pl .

Infokioski będą ciekawym źródłem informacji nie tylko dla kibiców, ale oczywiście również samych kierowców. Na miejscu będą mogli się dowiedzieć się, jak przygotować auto w długą podróż, jak dbać o bezpieczeństwo samochodu i jaki dobrać olej. Nie zabraknie informacji o promocjach i stacjach BP.

Infokioski to wspólna inicjatywa Castrol, wiodącego producenta środków smarnych i Oficjalnego Sponsora UEFA Euro 2012™, oraz właściciela sieci stacji benzynowych BP. Od 2010 roku Castrol wraz z BP Polska wchodzą w skład BP Europa SE z siedzibą w Hamburgu, spółki zarządzającej działaniami wszystkich biznesów BP w Europie Centralnej.

Authors

Related posts

Top